FOnline & new FMC Forum
Lipiec 23, 2017, 11:32:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: Wit Beyond Measure is Man's Greatest Treasure
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Luty 02, 2014, 10:46:54  
Zaczęty przez cubik2k - Nowe: wysłane przez cubik2k
Strona serwera gry bazującego na kodzie Fonline:2238

http://fonline-reloaded.net/

Polecam i zapraszam!

 2 
 : Lipiec 04, 2013, 13:48:14  
Zaczęty przez Wichura - Nowe: wysłane przez sam0tNIKT
Hmm ciekawe, spontaniczna akcja czy już dłużej nad tym pracowaliście ? Niemniej jednak nie omieszkam pobujać się trochę w toksycznych realiach...

 3 
 : Lipiec 03, 2013, 14:08:01  
Zaczęty przez Tom_Abuser - Nowe: wysłane przez Tom_Abuser
Witajcie!
Trochę milczałem. Lecz się odzywam.
Jak wiecie, serwer 2238 jest klozet. Ale dzięki uprzejmości grupy Rotators, którzy w pocie czoła abuzowali przez ostatnie lata, serwer 2238 może sobie teraz każdy zmodzić.

Tutaj: http://fodev.net/, są materiały do ściągnięcia.

Moje uwagi, co do serwera.
1. Nie wiem jak u innych (mam starszy procesor), ale pierwsze odpalenie z generowaniem map trwało ponad godzinę.
2. Aby poabuzować na serwerze, należy przeczytać ten wątek: http://fodev.net/forum/index.php/topic,29382.0.html.
3. Z obserwacji moich wynika, ze aby poprawnie w kliencie wyswietlane były grafiki, to należy skopiowac sobie ze starego klienta fo2238 pliki:
DataFiles.cfg do katalogu \Client
oraz do katalogu \Client\data\

factioncritters.zip
faction.zip
faction001.zip
faction002.zip
faction003.zip

(Hy hy, oczywiście macie zarchiwizowanego starego klienta.)
4. W kliencie należy port zmienić na 2238.
5. Należy dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać przywołany już wątek http://fodev.net/forum/index.php/topic,29382.0.html

Wasz ó.A.

 4 
 : Czerwiec 24, 2013, 20:53:58  
Zaczęty przez Wichura - Nowe: wysłane przez Wichura
FOnline2 Teaser


Coś się kończy, coś się zaczyna.
Skończyło się 2238, ale na horyzoncie widać nową nadzieję!
Z radością zapraszamy wszystkich graczy na Otwarte Beta Testy nowego serwera FOnline2.
Start 6 lipca o 12:00 w południe strefy czasowej GMT +1.
Link do ściągnięcia klienta będzie dostępny 4 lipca.

Zarejestruj się na oficjalnym forum gry aby być na bieżąco z nowymi informacjami.

 5 
 : Kwiecień 18, 2013, 22:08:04  
Zaczęty przez cubik2k - Nowe: wysłane przez cubik2k
Za tematem z rosyjskiego forum (http://fonline.ru/forum/threads/2580/):

1) Ściągnąć i rozpakować klienta:
TORRENT: http://d.rutor.org/download/268531
LINK: http://newfmc.pl/FonlineTLAmk2/TLA%20Mk2.2%20Client.zip

2) Zaktualizować za pomocą "Updater.exe".
3) Odpalić ConfiguratorMK2.exe i dokonać ustawień gry.
4) Zapisać (save) i można już rozpocząć grę.

 6 
 : Marzec 13, 2013, 11:44:28  
Zaczęty przez wasinski4 - Nowe: wysłane przez wasinski4
siemaaaaaa

 7 
 : Luty 23, 2013, 11:27:47  
Zaczęty przez Crooket - Nowe: wysłane przez Crooket
Witam, ponieważ strona http://www.fonline.ru/forum/ nie zawiera obecnie wielu informacji, chciałem dowiedzieć się jak zmienić system replikacji i hell'a na normalny respown.

 8 
 : Luty 16, 2013, 03:14:03  
Zaczęty przez kuna - Nowe: wysłane przez casnalada
after i use SDK Revision 387,it show short error...
what file 1390,1 about?


Kod:
[00:030] FOnline server, version 0504-EB.
[02:027] ***   Starting initialization   ****
[02:030] Script system initialization...
[02:065] Reload scripts...
[02:199] Script message: main : Error : Unexpected end of file : 1390, 1.
[02:199] Script::LoadScript - Unable to Build module<main>, result<-1>.
[02:199] Load module fail, name<main>.
[42:194] Reload scripts fail.
[44:262] Reload scripts fail.
[44:262] Initialization fail!



and i recheck the steps,may be i del too many code?
in main.fos,i found
Kod:
void critter_init( Critter& cr, bool firstTime )
and del
Kod:
void critter_init( Critter& cr, bool firstTime )
{
    if( firstTime )
    {
        if( cr.IsPlayer() )
        {
            // Input: 7 special, 3 tag skills, 2 traits, age, gender
            uint traits = 0;
            for( uint i = TRAIT_BEGIN; i <= TRAIT_END; i++ )
            {
                if( cr.TraitBase[ i ] != 0 && traits < 2 )
                {
                    cr.TraitBase[ i ] = 1;
                    traits++;
                }
                else
                    cr.TraitBase[ i ] = 0;
            }

            if( cr.StatBase[ ST_GENDER ] < 0 || cr.StatBase[ ST_GENDER ] > 1 )
                cr.StatBase[ ST_GENDER ] = 0;
            if( cr.StatBase[ ST_AGE ] < 14 || cr.StatBase[ ST_AGE ] > 80 )
                cr.StatBase[ ST_AGE ] = 25;
            for( uint i = ST_STRENGTH; i <= ST_LUCK; i++ )
                cr.StatBase[ i ] = CLAMP( cr.StatBase[ i ], 1, 10 );

            if( ( cr.StatBase[ ST_STRENGTH ] + cr.StatBase[ ST_PERCEPTION ] + cr.StatBase[ ST_ENDURANCE ] +
                  cr.StatBase[ ST_CHARISMA ] + cr.StatBase[ ST_INTELLECT ] + cr.StatBase[ ST_AGILITY ] + cr.StatBase[ ST_LUCK ] ) != __StartSpecialPoints )
            {
                for( uint i = ST_STRENGTH; i <= ST_LUCK; i++ )
                    cr.StatBase[ i ] = 5;
            }

            cr.StatBase[ ST_EMP_RESIST ] = 500;
            cr.AddHolodiskInfo( 42 );           // Journalist's research

            // Default skin
            #ifdef PLAYERS_3D
            if( cr.StatBase[ ST_GENDER ] == GENDER_MALE )
            {
                cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ], CRTYPE_3D_MALE_NORMAL, CRTYPE_3D_MALE_FAT );
                cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_HAIR ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_HAIR ], 0, ATTRIBUTE_Hair_Male_Shoulder + ATTRIBUTE_COLOR_RedGrey );
                if( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_MUSTACHE ] != ATTRIBUTE_Mustache_MadMax )
                    cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_MUSTACHE ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_MUSTACHE ], 0, ATTRIBUTE_Mustache_Male_Stubble + ATTRIBUTE_COLOR_RedGrey );
                cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_BEARD ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_BEARD ], 0, ATTRIBUTE_Beard_Male_Stubble + ATTRIBUTE_COLOR_RedGrey );
            }
            else
            {
                cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ], CRTYPE_3D_FEMALE_NORMAL, CRTYPE_3D_FEMALE_FAT );
                cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_HAIR ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_HAIR ], 0, ATTRIBUTE_Hair_Female_Short + ATTRIBUTE_COLOR_RedGrey );
                if( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_MUSTACHE ] != ATTRIBUTE_Mustache_MadMax )
                    cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_MUSTACHE ] = 0;
                cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_BEARD ] = 0;
            }

            cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_SKIN ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_SKIN ], ATTRIBUTE_Skin_Human_White01, ATTRIBUTE_Skin_Human_Yellow03 );
            cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_PONYTAIL ] = CLAMP( cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_PONYTAIL ], 0, ATTRIBUTE_Ponytail_Ponytail2 + ATTRIBUTE_COLOR_RedGrey );
            cr.StatBase[ ST_ANIM3D_LAYERS + ANIM3D_LAYER_ARMLET ] = ATTRIBUTE_Armlet_PipBoyClosed;

            cr.ChangeCrType( cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ] );
            #endif
            #ifndef PLAYERS_3D
            cr.ChangeCrType( cr.Stat[ ST_GENDER ] == GENDER_MALE ? CRTYPE_DEFAULT_M : CRTYPE_DEFAULT_F );
            #endif
        }

        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL1 ] < int(SKILL_BEGIN) || cr.TagSkill[ TAG_SKILL1 ] > int(SKILL_END) )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL1 ] = 0;
        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL2 ] < int(SKILL_BEGIN) || cr.TagSkill[ TAG_SKILL2 ] > int(SKILL_END) )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL2 ] = 0;
        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL3 ] < int(SKILL_BEGIN) || cr.TagSkill[ TAG_SKILL3 ] > int(SKILL_END) )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL3 ] = 0;
        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL1 ] == cr.TagSkill[ TAG_SKILL2 ] )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL1 ] = 0;
        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL2 ] == cr.TagSkill[ TAG_SKILL3 ] )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL2 ] = 0;
        if( cr.TagSkill[ TAG_SKILL3 ] == cr.TagSkill[ TAG_SKILL1 ] )
            cr.TagSkillBase[ TAG_SKILL3 ] = 0;

        CritterGenerate( cr );
        cr.StatBase[ ST_CURRENT_HP ] = cr.Stat[ ST_MAX_LIFE ];
        cr.StatBase[ ST_CURRENT_AP ] = cr.Stat[ ST_ACTION_POINTS ] * 100;

        // for(int i=REPUTATION_BEGIN;i<=599;i++) cr.ParamBase[i]=int(0x80000000); // 599 is last number processed in client

        if( cr.IsPlayer() )
        {
            for( uint i = ST_STRENGTH; i <= ST_LUCK; i++ )
                cr.StatBase[ i ] = CLAMP( cr.StatBase[ i ], 1, 10 );

            cr.StatBase[ ST_REPLICATION_COST ] = 100;
            cr.StatBase[ ST_REPLICATION_MONEY ] = 0;
            cr.StatBase[ ST_REPLICATION_COUNT ] = 0;
            cr.StatBase[ ST_TEAM_ID ] = 1;
            cr.StatBase[ ST_DAMAGE_TYPE ] = DAMAGE_NORMAL;

            SetStartLocation( cr );

            // Main quest
            if( __MainStoryLineActive )
                SetPlayerStoryLineLocation( cr );
        }
        else
        {
            cr.ChangeCrType( cr.StatBase[ ST_BASE_CRTYPE ] );
            if( cr.Stat[ ST_LEVEL ] != 0 )
                NpcProcessLevel( cr );
        }
    }
    else
    {
        // Main quest
        if( cr.IsPlayer() && __MainStoryLineActive )
            SetPlayerStoryLineLocation( cr );

        // Current skin validation
        Item@ armor = cr.GetItem( 0, SLOT_ARMOR );
        if( not valid( armor ) )
        {
            uint crType = cr.Stat[ ST_BASE_CRTYPE ];
            if( crType == 0 )
                crType = ( cr.Stat[ ST_GENDER ] == GENDER_MALE ? CRTYPE_DEFAULT_M : CRTYPE_DEFAULT_F );
            if( cr.CrType != crType )
                cr.ChangeCrType( crType );
        }

        // Armor perk validation
        if( not valid( armor ) && cr.Stat[ ST_CURRENT_ARMOR_PERK ] != 0 )
        {
            switch( cr.Stat[ ST_CURRENT_ARMOR_PERK ] )
            {
            case ARMOR_PERK_POWERED:
                cr.StatBase[ ST_STRENGTH_EXT ] -= 3;
                cr.StatBase[ ST_RADIATION_RESISTANCE_EXT ] -= 30;
                break;
            case ARMOR_PERK_COMBAT:
                cr.StatBase[ ST_RADIATION_RESISTANCE_EXT ] -= 20;
                break;
            case ARMOR_PERK_ADVANCED_I:
                cr.StatBase[ ST_STRENGTH_EXT ] -= 4;
                cr.StatBase[ ST_RADIATION_RESISTANCE_EXT ] -= 60;
                break;
            case ARMOR_PERK_ADVANCED_II:
                cr.StatBase[ ST_STRENGTH_EXT ] -= 4;
                cr.StatBase[ ST_RADIATION_RESISTANCE_EXT ] -= 75;
                break;
            case ARMOR_PERK_CHARISMA:
                cr.StatBase[ ST_CHARISMA_EXT ] -= 1;
                break;
            default:
                break;
            }
            cr.StatBase[ ST_CURRENT_ARMOR_PERK ] = 0;
        }

        // Clear timeouts if too long (happens when saves got removed)
        for( uint i = TIMEOUT_BEGIN; i <= TIMEOUT_END; i++ )
            if( i != TO_BATTLE && cr.Timeout[ i ] > int(MAXIMUM_TIMEOUT) )
                cr.TimeoutBase[ i ] = __FullSecond;

        // Erase zero time events
        cr.EraseTimeEvents( 0 );

        // TRAIT_FAST_SHOT migration, delete in future
        if( cr.Trait[ TRAIT_FAST_SHOT ] != 0 )
            cr.ModeBase[ MODE_NO_AIM ] = 1;
    }
}

insetad
Kod:
void critter_init(Critter& cr, bool firstTime)
{

if(firstTime)
{
NewPlayer(cr);
}
else
{
OldPlayer(cr);
}
}

am i right?

 9 
 : Luty 05, 2013, 10:09:39  
Zaczęty przez kuna - Nowe: wysłane przez casnalada
this is my _defines.fos,thank you for your help Chichot

 10 
 : Luty 05, 2013, 08:29:12  
Zaczęty przez kuna - Nowe: wysłane przez kuna
I did not see any error. Please attach to post _defines.fos file.

Strony: [1] 2 3 ... 10